3 Δεκεμβρίου 2016

Mε ορούς και οξυγόνο στο νοσοκομείο η Αγγελική Ηλιάδη

Δεν ξεκίνησε με… τύχη ο χειμώνας για την Αγγελική Ηλιάδη, καθώς ένα πρόβλημα υγείας που την ταλαιπωρεί καιρό, την οδήγησε για ακόμη μία φορά στο νοσοκομείο.
Από το βράδυ της Παρασκευής, η τραγουδίστρια νοσηλεύονται στο νοσοκομείο Μetropolitan, λόγω του προβλήματος με το λαιμό της που την ταλαιπωρεί περίπου ένα μήνα. Αρκετές εβδομάδες πριν, η Αγγελική σε εμφάνισή της στο Frangelico, όπου τραγουδά στο πλευρό του Νίκου Μακρόπουλου, ενημέρωσε το κοινό πως περνά δύσκολο λόγω σοβαρού προβλήματος με το λαιμό της.
Όπως φαίνεται, η κατάστασή της χειροτέρεψε, με τους γιατρούς να της συστήνουν πλήρη αφωνία ούτος ώστε να μην κινδυνέψει η φωνή της. Η ίδια ανέβασε μία φωτογραφία από τη νοσηλεία της στα social media, στην οποία απεικονίζεται με ορό και μάσκα οξυγόνο, γράφοντας χαρακτηριστικά:
«Αγαπημένοι μου λυπάμαι πολύ που δεν κατάφερα απόψε να είμαι κοντά σας στο Frangelico. Δυστυχώς με ταλαιπωρεί μια οξεία λαρυγγίτιδα με αποτέλεσμα να είναι αδύνατον έστω να μιλήσω... ακολουθώντας την φαρμακευτική αγωγή που μου χορήγησε ο γιατρός μου ο Κ. Χρήστος Ζαφειρίου και κάνοντας αυστηρά αφωνία εύχομαι αύριο να είμαι καλύτερα και να είμαι κοντά σας... Σας εύχομαι ένα όμορφο βράδυ. Σας αγαπώ πολύ».
Περαστικά της…

Οι εφεδρείες του Δεκαπενταύγουστου στην TV

Κάποιοι είδαν φως και μπήκαν... - Αλλοι αξίζουν και τιμούν την ευκαιρία που τους δόθηκε - Τα πρόσωπα που αντικαθιστούν στα κανάλια τους ...